Veliköy Mh. Vatan Cd. No:15-19 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
05327344804
gokhan@turktest.com.tr

Süreç Yönetimi Eğilimi

Süreç Yönetimi Eğilimi

Eğitimin İçeriği ve Amacı

Katılımcıların, kendi kuruluşlarının süreçlerini; belirleyebilir, iş süreçleri, destek süreçleri ve yönetim süreçleri olarak sınıflandırabilir, tasarlayabilir, yönetmek üzere sistem kurabilir, ilişkilendirerek süreç haritaları çizebilir, hiyerarşik olarak alt kademelere kadar yayabilir düzeye gelmelerini sağlamak hedeflenmektedir

Seminerin İçeriği

* Müşteri-Kuruluş İlişkileri

* Fonksiyon Ve Bölümler Arasında Yaşanan Problemler

* Çözüm Aracı Olarak “Süreç Yönetimi”

* Toplam Kalite Yönetimi EFQM Modeli ve ISO 9001:2008’in Süreçlere Bakış Açısı

* Süreçlerin Belirlenmesi

* İş Süreçleri, Destek Süreçleri ve Yönetim Süreçleri

* Süreçlerin Tasarımı(Tanımlanması)

* Fonksiyonel Yapıda Süreçlerin Yönetimi

* Süreçlerin İlişkilendirilmesi

* Süreç Hiyerarşisi

* Süreç Haritalarının Çizilmesi

* Süreç Yöneticilerinin Atanması ve Katılımcılar

* Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi

* Kritik Süreçlerin Belirlenmesi

* Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi, Metotları ve Analizleri

* Mevcut Süreçlerin İyileştirilmesi

* Uygulama Çalışmaları

Kimler Katılmalı

Süreç yönetimi uygulamayı hedefleyen, özellikle Toplam Kalite Yönetimi veya ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi uygulamak isteyen, kuruluşların üst ve orta kademe yöneticileri. Konu ile ilgili uzmanlar ve TKY ve ISO 9001:2008 uygulamalarında sorumlu görevler üstlenen orta kademe yöneticilerle diğer çalışanlar

 

Yorum yapılmamış

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.