Veliköy Mh. Vatan Cd. No:15-19 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
05538554158
salih@turktest.com.tr

Süreç Yönetimi Eğilimi

Süreç Yönetimi Eğilimi

Eğitimin İçeriği ve Amacı

Katılımcıların, kendi kuruluşlarının süreçlerini; belirleyebilir, iş süreçleri, destek süreçleri ve yönetim süreçleri olarak sınıflandırabilir, tasarlayabilir, yönetmek üzere sistem kurabilir, ilişkilendirerek süreç haritaları çizebilir, hiyerarşik olarak alt kademelere kadar yayabilir düzeye gelmelerini sağlamak hedeflenmektedir

Seminerin İçeriği

* Müşteri-Kuruluş İlişkileri

* Fonksiyon Ve Bölümler Arasında Yaşanan Problemler

* Çözüm Aracı Olarak “Süreç Yönetimi”

* Toplam Kalite Yönetimi EFQM Modeli ve ISO 9001:2008’in Süreçlere Bakış Açısı

* Süreçlerin Belirlenmesi

* İş Süreçleri, Destek Süreçleri ve Yönetim Süreçleri

* Süreçlerin Tasarımı(Tanımlanması)

* Fonksiyonel Yapıda Süreçlerin Yönetimi

* Süreçlerin İlişkilendirilmesi

* Süreç Hiyerarşisi

* Süreç Haritalarının Çizilmesi

* Süreç Yöneticilerinin Atanması ve Katılımcılar

* Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi

* Kritik Süreçlerin Belirlenmesi

* Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi, Metotları ve Analizleri

* Mevcut Süreçlerin İyileştirilmesi

* Uygulama Çalışmaları

Kimler Katılmalı

Süreç yönetimi uygulamayı hedefleyen, özellikle Toplam Kalite Yönetimi veya ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi uygulamak isteyen, kuruluşların üst ve orta kademe yöneticileri. Konu ile ilgili uzmanlar ve TKY ve ISO 9001:2008 uygulamalarında sorumlu görevler üstlenen orta kademe yöneticilerle diğer çalışanlar

 

Yorum yapılmamış

Bir Cevap Yazın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

%d blogcu bunu beğendi: