Süreç Yönetimi Eğilimi
Eğitimin İçeriği ve Amacı
Katılımcıların, kendi kuruluşlarının süreçlerini; belirleyebilir, iş süreçleri, destek süreçleri ve yönetim süreçleri olarak sınıflandırabilir, tasarlayabilir, yönetmek üzere sistem kurabilir, ilişkilendirerek süreç haritaları çizebilir, hiyerarşik olarak alt kademelere kadar yayabilir düzeye gelmelerini sağlamak hedeflenmektedir
Seminerin İçeriği
* Müşteri-Kuruluş İlişkileri
* Fonksiyon Ve Bölümler Arasında Yaşanan Problemler
* Çözüm Aracı Olarak “Süreç Yönetimi”
* Toplam Kalite Yönetimi EFQM Modeli ve ISO 9001:2008’in Süreçlere Bakış Açısı
* Süreçlerin Belirlenmesi
* İş Süreçleri, Destek Süreçleri ve Yönetim Süreçleri
* Süreçlerin Tasarımı(Tanımlanması)
* Fonksiyonel Yapıda Süreçlerin Yönetimi
* Süreçlerin İlişkilendirilmesi
* Süreç Hiyerarşisi
* Süreç Haritalarının Çizilmesi
* Süreç Yöneticilerinin Atanması ve Katılımcılar
* Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi
* Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
* Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi, Metotları ve Analizleri
* Mevcut Süreçlerin İyileştirilmesi
* Uygulama Çalışmaları
Kimler Katılmalı
Süreç yönetimi uygulamayı hedefleyen, özellikle Toplam Kalite Yönetimi veya ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi uygulamak isteyen, kuruluşların üst ve orta kademe yöneticileri. Konu ile ilgili uzmanlar ve TKY ve ISO 9001:2008 uygulamalarında sorumlu görevler üstlenen orta kademe yöneticilerle diğer çalışanlar
Yorum yapılmamış